Gå tilbage til forumoversigten

Emne: Til Claus Andersen

Af: Henrik Larsen

10/03-2004 12:45

Hej Claus.
Du må kede dig bravt - dette er et debatforum, hvoraf langt de fleste indlæg kommer fra dig. Der er ikke den store respons på det du skriver.

mit velmenende spørgsmål er:
hvem i alverden fører du en debat med?

Jeg fornemmer lidt du dyrker den store danske hobby der går ud på at finde fejl og mangler ved alt og alle - uden at komme med løsninger.

Til din fordel skal jeg sige at jeg ikke er kommet igennem alle dine indlæg endnu.

Der er ingen tvivl om du går op i det du skriver med liv og sjæl - men jeg tror faktisk du drukner dine egne budskaber i alt for mange informationer og oplysninger, det kunne være derfor du ikke får den store respons

Med venlig hilsen

Henrik Larsen

Af: Claus Andersen

12/03-2004 06:35

Kære Henrik Larsen

Tak for din kommentar til mine mange debatindlæg og ja, der er sgi rigtig mange. Det skulle jo helst ikke hindre andre fra at skrive indlæg på dene side og det gør det jo nok heller ikke.

Du har helt ret i mine indlæg har mange tal og informationer og derved kan blive lidt "kedelige", men det er disse tal og informationer, der får mig til at debatterer. Jeg synes de viser de spøjse ting, der rammer de svageste i vores samfund. Tror ikke jeg fører debat med mig selv, men giver en kommentar og så kan andre jo tænke over den.

Synes ikke jeg er skal give løsningerne. Det er vores politikere valgt til og det er vel det de er valgt til. Men jeg vil gerne have lov til at bidrage med en kommentar.

Tak for at være en af de få (den eneste?), der har lyst til at kommenterer mine indlæg.

Med fuldtidsarbejde, familie og debatindlæg keder jeg mig ikke, men priotere bare højt mit engagement omkring de ledige og frivilligt socialt arbejde. På den måde hænger mit liv bedst sammen.

God weekend

Mvh
Claus Andersen

Af: Michael Bjørnbak Martensen

14/03-2004 21:53

Holder du dig til tal og informationer - er det måske til at holde ud.

Men dine metaforer, analyser og kommentarer fylder altså også en del - og de er desværre meget ofte helt ud af proportion med en tilknytning til virkeligheden.

Mit bedste råd er, at du bruger dit store engagement til at sætte dig mere ind i arbejdet med ledige og de svage, så du kommer i bedre kontakt med de reelle problemer og muligheder.

Af: harvak

15/03-2004 00:26

At langt de fleste indlæg kommer fra Claus skyldes vel ikke andet end at der ikke kommer så meget fra "andre aktører" i det her forum

Det er nødvendigt at være oprettet som bruger på DKby.net for at lave indlæg. Såfremt du allerede er oprettet som bruger skal du blot logge på via nedenstående formular ellers kan du gratis oprette en bruger ved at klikke her!

Emailadresse:  
Adgangskode:

ANNONCE PÅ DKBY.NET

ANNONCE PÅ DKBY.NET

ANNONCE PÅ DKBY.NET

ANNONCE PÅ DKBY.NET

Google
Web Site